Jurney to Cameron Highland.

On da way nak balik dari kampung ke ibu kota Metropolitan Kuala Lumpur, Aku bersama isteri melencong ke Cameron Highlands. Ni la kali pertama aku sampai ke tanah rata ni sejak sekian lamenye......memang aku x pernah pi sana pun.
 Ujan + kabus buat aku seriau memandu...

Banyak gak tempat menarik yang sempat aku lawat. Mulanya aku bersama isteri bercadang untuk bermalam kat sane, then tukar plan balik terus pasal aku dah rindu kat rumah........yang paling penting bilik tido aku yang best tu. Tido kat umah lain x same ngan tido kat rumah kite....feeling nye lain.

Ni la tempat2 yang sempat aku lawat.....

Suasana sejuk memang best pekena teh kat sini

Sarang tebuan.....kalo yg original kat utan konfem aku x berani dekat

Periuk Kera.......

Banyak betul bunga kat sini......

Ni la orang asal kat Cemaron Highlands

Nanti aku masukkan entri aku singgah ke TIME TUNNEL........IC P. Ramlee pun ade di pamerkan.

No comments:

Post a Comment